Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej
Polska (Zmień)
Przygotowaliśmy dla Ciebie nasz sklep w Twoim języku i walucie.
Wybierz swoją lokalizację:
    0
    Zapytanie
    0,00 zł
    0
    Koszyk
    0,00 zł
    Ładowanie...
    Ładowanie...
    Zaktualizowano zapytania i zamówienie!
    Zaktualizowano zapytania i zamówienie!Zaktualizowano zapytania i zamówienie!


    Veeam – dostawca rozwiązań do utrzymywania ciągłości biznesowej

    Działania firmy Veeam skupiają się wokół rozwiązań pozwalających przedsiębiorstwom na nieustanną pracę przez cały rok - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (tzw. Always-On Business). Podejmując wyzwania związane z rosnącymi potrzebami klientów, producent stworzył nowy segment rynku. Wspomagając dynamiczny rozwój i nadążając za dynamicznie zmieniającymi się realiami w świecie najnowszych technologii, stale poszerza swoją ofertę i krąg użytkowników.

     

    Firma Veeam powstała w 2006 roku. Główna siedziba mieści się w Baar w Szwajcarii, natomiast oddziały znajdują się na całym świecie. Systematycznie rosnąca liczba ProPartnerów oraz klientów jest potwierdzeniem popularności produktów dostarczanych przez firmę.

     

    Błyskawiczne działanie

    Dzięki błyskawicznemu procesowi odzyskiwania, niskiemu ryzyku utraty danych i kompleksowej ochronie, środowisko wykorzystywane jest w sposób optymalny, gwarantujący sprawną pracę i maksymalne wykorzystanie potencjału zasobów. Veeam Availability Suite z Veeam Backup&Replication, bazując na wirtualizacji, technologii pamięci masowej i chmurze, wykonuje powierzone zadania szybciej, minimalizuje ryzyko oraz pozwala zaoszczędzić na nakładach kapitałowych i kosztach operacyjnych.

     

    Sprawne funkcjonowanie

    Zmodernizowane centra danych, w oparciu o migawki pamięci, wirtualizację oraz szereg innych technologii, są w stanie uzyskać wartości parametrów RPO i RTO w granicach 15 minut. Dzięki temu firmy nie muszą się obawiać o opóźnienia czy ewentualne problemy wynikające z nieplanowanych przestojów czy gwałtownego wzrostu liczby danych.

     

    Cel

    Celem firmy jest zniwelowanie deficytu dostępności, na który poważne przedsiębiorstwa nie mogą sobie pozwolić. Całodobowy wgląd w usługi i aplikacje to podstawa wpływająca na ciągłość biznesową. Bywa, że działy IT godzinami pracują nad ponownym uruchamianiem czy odzyskiwaniem aplikacji. Taka sytuacja z punktu widzenia użytkowników oraz pracowników jest niedopuszczalna. Długotrwały brak dostępu do zasobów paraliżuje pracę i wstrzymuje rozwój, a także przekłada się bezpośrednio na zmniejszenie liczby klientów.

    Aktualne promocje:
    Rabat -50% na kursy Senetic Academy!
    Dołącz do newslettera i odbierz kod rabatowy!

    Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA...[więcej]

    Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

    Niepoprawny adres e-mail.
    Ten adres Email jest już potwierdzony.
    Ten adres Email jest jeszcze niepotwierdzony.
    Dziękujemy!
    Sprawdź swoją skrzynkę - otrzymasz od nas wiadomość z prośbą o potwierdzenie zapisu do newslettera.
    Partnerstwa
    Certyfikaty i wyróżnienia