Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej
0
Zapytanie
0,00 zł
0
Koszyk
0,00 zł
Ładowanie...
Ładowanie...
Zaktualizowano zapytania i zamówienie!
Zaktualizowano zapytania i zamówienie! Zaktualizowano zapytania i zamówienie!

Regulamin usług chmurowych

Regulamin obowiązujący od 01.10.2018 roku. Regulamin obowiązujący do 30.09.2018 roku jest dostępny pod adresem https://www.senetic.pl/site/regulamin_uslug_chmurowych/.

 

§ 1

Postanowienia ogólne


1.     Niniejszy Regulamin reguluje zasady świadczenia Usług Chmurowych (zwanych dalej: Usługami) przez Senetic S.A. z siedzibą w Katowicach pod adresem ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice,

2.     Senetic S.A. oświadcza, że uprawniony jest do odsprzedaży, wprowadzania do obrotu lub dalszej odsprzedaży w inny sposób Produktów, a w szczególności zawarł odpowiednie umowy z Producentami, które zezwalają mu na dokonywanie przedmiotowych czynności.

 

§ 2

Definicje

 

1.     Ilekroć w Regulaminie występują wskazane poniżej określenia, rozpoczynające się dużą literą, nadaje im się następujące znaczenie:

1.     Producent - Podmiot dostarczający Produkt udostępniany w ramach Usług Chmurowych.

2.     Klient – Przedsiębiorca, pozyskujący dostęp do Produktu od Senetic S.A. w celu uzyskania dla własnych potrzeb jako klient końcowy dostępu do Produktu i możliwości korzystania z Produktu oraz o ile jest to możliwe w przypadku danego Produktu – do instalowania oraz korzystania z Produktu; Klient nie jest uprawniony do dalszego udostępniania Produktu oraz do wprowadzania Produktu do dalszego obrotu w jakiejkolwiek formie.

3.     Produkt - Dostęp do usług internetowych świadczonych w modelu „chmurowym”, obejmujących rozwiązania takie jak: Oprogramowanie jako usługa (Software-as-a-Service), Platforma jako usługa (Platform-as-a-Service), Infrastruktura jako usługa (Infrastructure-as-a-Service), które mogą zawierać technologie oprogramowania Microsoft lub innych Producentów, udostępniany przez Senetic S.A. na rzecz Klienta.

4.     Usługi – Usługi Chmurowe, o których mowa w § 3 ust. 1, świadczone przez Senetic S.A. na rzecz Klienta.

5.     Umowa Producenta - Umowa Producenta na podstawie której Klientowi przyznawany jest dostęp do Produktu; postanowienia Umowy Producenta mogą podlegać zmianom, o których Klient zostanie poinformowany z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem.

6.     Okres Rozliczeniowy – okres, w którym następuje rozliczenie za wybrany przez Klienta model Subskrypcji.

7.     Subskrypcja - Model abonamentowy Produktu obejmujący uprawnienie do korzystania z Produktu przez Klienta, oznaczający zarówno Subskrypcję Bezterminową jak i Subskrypcję Roczną.

8.     Opłata – Opłata za Usługi objęte Subskrypcją.

9.     Oferta - Warunki świadczenia Subskrypcji przez Senetic S.A. na rzecz Klienta, dostępne za pośrednictwem Systemu komunikacji, wybrane i zaakceptowane przez Klienta lub też złożone Klientowi.

10.   System komunikacji – W zależności od użytego sposobu komunikacji oznacza portal internetowy należący do Senetic S.A., pocztę elektroniczną przesyłaną przez Senetic S.A. oraz wszelkie inne formy komunikacji wykorzystywane przez Senetic S.A. do kontaktu z Klientem.

11.   FakturaPod tym pojęciem należy rozumieć również fakturę pro-forma.

 

§ 3

Warunki dostępu i korzystania z Usług Chmurowych

 

1.     Specyfikacje Usług Chmurowych dostępne są na stronie internetowej Senetic https://office365.senetic.pl/. W przypadku usług dostarczanych we współpracy z Microsoft pełna specyfikacja usług wraz z technicznymi parametrami znajduje się na stronie https://technet.microsoft.com/.

2.     Wybór rodzaju Usługi Chmurowej spośród opisanych w Ofercie oraz jej parametrów opisanych w Specyfikacji Usług Chmurowych, o której mowa w par. 3 pkt. 1, w tym wybór Okresu Rozliczeniowego oraz ilości stanowisk dla użytkowników następuje na etapie składania zamówienia przez Klienta.

3.     Warunkiem koniecznym do skorzystania z Usług Chmurowych jest:

1.     zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu,

2.     zaakceptowanie umowy dotyczącej Usług Chmurowych Microsoft (jeżeli Usługi obejmują Produkty Microsoft) https://docs.microsoft.com/en-us/partner-center/agreements 

4.     Po przyjęciu zamówienia Subskrypcji na pierwszy Okres Rozliczeniowy, Kupujący otrzyma za pomocą Systemu Komunikacji informacje niezbędne do zalogowania się na stronie internetowej Producenta w celu uzyskania dostępu do Usługi.

5.     Jeżeli zamówiona przez Klienta Usługa obejmuje oprogramowanie instalowane u Klienta, Kupujący po zalogowaniu się na stronę Producenta samodzielnie dokonuje pobrania Oprogramowania koniecznego do korzystania z Usług Chmurowych, chyba że zapisy dodatkowej umowy stanowią inaczej.

6.     Dostęp do Usługi następuje na okres właściwy dla zamówionego rodzaju Usług Chmurowych, licząc od dnia jej aktywacji.

 

§ 4

Rodzaje Subskrypcji

 

1.     Aktualna lista Produktów dostępnych w ramach danego modelu Subskrypcji znajduje się w Ofercie.

2.     Produkty udostępniane są w jednym z 2 modeli Subskrypcyjnych:

1.     Subskrypcja Bezterminowa,

2.     Subskrypcja Roczna.

§ 5

Uruchomienie Subskrypcji

 

1. Subskrypcja uruchamiana jest po uiszczeniu przez Klienta Opłaty za wybrany Okres Rozliczeniowy.

2. Subskrypcja Bezterminowa i Subskrypcja Roczna ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejne Okresy Rozliczeniowe. Klient może zrezygnować z automatycznego przedłużenia Subskrypcji poprzez złożenie dyspozycji anulowania Subskrypcji przed zakończeniem bieżącego Okresu Rozliczeniowego w panelu klienta bądź w drodze wiadomości e-mail w przypadku braku dostępności panelu.

 

§ 6

Okres Rozliczeniowy

 

1. Okres Rozliczeniowy wynosi 1 miesiąc w przypadku Subskrypcji Bezterminowej lub 1 rok w przypadku Subskrypcji Rocznej. Pierwszy Okres Rozliczeniowy obejmuje okres pomiędzy dniem aktywacji Subskrypcji do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca, w którym dokonano aktywacji Subskrypcji Bezterminowej lub okres roku od dnia, w którym dokonano aktywacji Subskrypcji Rocznej. 
2. Klient uiszcza należność za Subskrypcję z góry za cały Okres Rozliczeniowy.

3. Pierwszy Okres Rozliczeniowy obejmuje okres pomiędzy dniem aktywacji Subskrypcji do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca, w którym dokonano aktywacji Subskrypcji Bezterminowej lub okres roku od dnia, w którym dokonano aktywacji Subskrypcji Rocznej.

4. Kolejne Okresy Rozliczeniowe trwają od pierwszego do ostatniego dnia kalendarzowego miesiąca w przypadku Subskrypcji Bezterminowej lub przez rok od dnia następującego po ostatnim dniu obowiązywania Subskrypcji Rocznej. 


§ 7

Płatności

 

1. Wysokość Opłaty za Subskrypcję oraz waluta rozliczeniowa wskazane są w Ofercie.
2. Klient uiszcza Opłatę poprzez wyrażenie zgody na obciążenie rachunku bankowego lub poprzez wyrażenie zgody na obciążenie karty kredytowej lub debetowej. Senetic S.A. może uzależnić dostęp do usług na kolejny Okres Rozliczeniowy od wyrażenia zgody na obciążanie karty kredytowej lub debetowej Klienta lub obciążanie rachunku bankowego Klienta według wyboru Senetic S.A. W razie braku zgody Klienta na wskazaną przez Senetic S.A. formę płatności, Subskrypcja może ulec dezaktywacji.  Senetic S.A. może w indywidualnych przypadkach wyrazić zgodę na uiszczanie Opłaty w drodze przelewu bankowego.
3. Z tytułu świadczonych Usług, Senetic S.A. wystawia na rzecz Klienta faktury za poszczególne Okresy Rozliczeniowe. Senetic S.A. przekazuje faktury na rzecz Klientów w formie elektronicznej w drodze wiadomości e-mail.
4. Senetic S.A. może zaoferować Klientowi, w szczególności po weryfikacji historii płatniczej, płatność na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności.
5. W przypadku Subskrypcji Rocznej Senetic S.A. może uzależnić uruchomienie Subskrypcji od dokonania przedpłaty na podstawie faktury pro-forma.
6. W przypadku płatności w drodze obciążenia rachunku bankowego Klienta lub obciążenia karty kredytowej lub debetowej Klienta, Senetic S.A. będzie automatycznie obciążał Klienta najwcześniej na 24 godziny przed zakończeniem Okresu Rozliczeniowego lub w ciągu pierwszych trzech dni roboczych rozpoczynających kolejny Okres Rozliczeniowy, na podstawie wystawionej faktury.
7. W przypadku umożliwienia płatności za pomocą przelewu tradycyjnego Senetic S.A. wystawi fakturę pro-forma w celu dokonania przedpłaty lub fakturę z odroczonym terminem płatności (pod warunkiem pozytywnej oceny zgodnie z ust.).
8. W przypadku braku dokonania terminowej zapłaty Opłaty, braku zapłaty Opłaty w pełnej wysokości lub braku możliwości pobrania Opłaty (w pełnej wysokości) Senetic S.A. może zawiesić dostęp do Usług, zawiadamiając jednocześnie Klienta o zawieszeniu dostępu do Usług za pomocą Systemu Komunikacji.
9. W przypadku zapłaty przez Klienta Opłaty w kwocie wyższej niż należna zgodnie z Umową, nadpłata zostanie zwrócona Klientowi.
10. W przypadku opóźnienia w dokonaniu przedpłaty na podstawie otrzymanej przez Klienta faktury pro-forma, Subskrypcja, dostęp do Usług dodatkowych lub dodatkowych kont użytkowników uruchomiony zostanie po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Senetic S.A. W takim wypadku Subskrypcja, dostęp do Usług dodatkowych lub dodatkowych kont użytkowników ulega skróceniu o okres opóźnienia w zapłacie przez Klienta. 

 

§ 8

Anulowanie Subskrypcji

 


1.     Anulowanie Subskrypcji możliwe jest zgodnie z postanowieniami § 13.

2.     Anulowanie Subskrypcji następuje ze skutkiem na koniec bieżącego Okresu Rozliczeniowego.

3.     Klient anuluje Subskrypcję poprzez złożenie dyspozycji w panelu klienta lub za pośrednictwem Systemu komunikacji.

4.     W razie anulowania Subskrypcji Klient zachowuje dostęp do Usług do czasu zakończenia bieżącego Okresu Rozliczeniowego.

5.     Anulowanie Subskrypcji oznacza rozwiązanie Umowy pomiędzy Senetic S.A. a Klientem.

 

§ 9

Zmiany wysokości Opłat

 

1.     Opłaty za Subskrypcję Produktów mogą ulegać zmianie.

2.     O zmianie wysokości Opłat Senetic S.A. informuje Klienta poprzez System komunikacji co najmniej na 7 dni przed zakończeniem bieżącego Okresu Rozliczeniowego.

3.     Opłata w zmienionej wysokości obowiązuje począwszy od kolejnego Okresu Rozliczeniowego.

4.     W razie braku akceptacji przez Klienta nowej wysokości Opłat, Klient może anulować Subskrypcję zgodnie z postanowieniami § 8 powyżej.

 

§ 10

Zakup dodatkowych Usług lub stanowisk użytkowników w trakcie Subskrypcji

 

1.      Klient ma możliwość zakupu dodatkowych Usług lub dodatkowych stanowisk dla dodatkowych użytkowników w trakcie trwania Subskrypcji.

2.      Aktywacja dodatkowych Usług następuje po uiszczeniu przez Klienta Opłaty za usługi dodatkowe lub dodatkowe stanowiska użytkowników proporcjonalnie za okres do końca bieżącego Okresu Rozliczeniowego. Opłata za usługi dodatkowe lub dodatkowe stanowiska dla dodatkowych użytkowników za kolejne Okresy Rozliczeniowe będzie doliczana do dotychczasowej Opłaty za dotychczasowe Usługi objęte Subskrypcją.

3.      Opłata za dodatkowe stanowiska użytkowników może różnić się od Opłaty za dotychczasowe stanowiska użytkowników Klienta w razie zmiany wysokości Opłat w trakcie trwania Subskrypcji.

 

§ 11

Warunki wsparcia technicznego

 

1.     Problemy związane z działaniem zakupionych Usług Chmurowych należy zgłaszać bezpośrednio do Senetic S.A. drogą: mailową, telefoniczną lub poprzez chat.

2.     Za zgłoszenia złożone przez kupującego bezpośrednio u Producenta Oprogramowania firma Senetic S.A. nie ponosi odpowiedzialności.

3.     W celu opracowania zgłoszenia kupujący jest zobowiązany do udostępnienia panelu administratora uprawnionemu pracownikowi firmy Senetic S.A. W szczególnych, uzasadnionych przypadkach Senetic S.A. może wystąpić do kupującego o rozszerzenie uprawnień.

4.     Senetic S.A. oświadcza, iż wszelkie udostępniane dane będą traktowane jako dane poufne.

5.     W przypadku odmowy udzielenia odpowiednich uprawnień przez kupującego, Senetic S.A. nie ponosi odpowiedzialności za rozwiązanie istniejącego problemu.

6.     Odpowiedzi na zgłoszenia będą udzielane drogą telefoniczną, czatem lub mailowo, w zależności od czynników indywidualnych przy danym zgłoszeniu.

 

§ 12

Odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktu

 

1.     Senetic S.A. nie gwarantuje poprawności działania udostępnianych Produktów.

2.     Produkty dostarczane są Klientowi w postaci, w jakiej Senetic S.A. otrzymuje je od Producenta i Strony zgodnie postanawiają wyłączyć odpowiedzialność Senetic S.A. z tytułu poprawności działania, jakości, przydatności do danego celu oraz rękojmi. Senetic S.A. nie udziela żadnej gwarancji na Produkty udostępniane w ramach Oferty.

3.     Producent może zapewnić ustalone poziomy poprawności działania Produktów. Poziomy poprawności działania zawarte są w publikowanych przez Producenta dokumentach wskazanych w Umowie Producenta. Klientowi przysługuje uprawnienie do przekazywania do Senetic S.A. zgłoszonych przez Klienta nieprawidłowości związanych z działaniem Produktów. Senetic S.A. zgłosi do Producenta przekazane przez Klienta uwagi dotyczące poprawności działania Produktu. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia przez Producenta zgłoszonych uwag i przekazaniu przez Producenta zwrotów pieniężnych z tytułu nieprawidłowości w działaniu Produktu, Senetic S.A. przekaże stosowny zwrot Klientowi w wysokości równej kwocie zwrotu jaką przyznał Producent.

4.     W przypadku przyznania zwrotu pieniężnego przez Producenta, zostanie on dokonany w okresie rozliczeniowym następującym po miesiącu, w którym miało miejsce dokonanie stosownego zwrotu przez Producenta. Zwrot zostanie dokonany w postaci bądź to korekty faktury za okres rozliczeniowy, w którym przyznanie zwrotu przez Producenta miało miejsce, bądź to w postaci zmniejszenia kwoty płatności za następny okres rozliczeniowy. Warunkiem dokonania zwrotu jest podpisanie faktury korygującej oraz jej zwrotne odesłanie za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Senetic S.A.

5.     Senetic S.A. nie ponosi odpowiedzialności względem Klienta za przyznanie Klientowi zwrotu pieniężnego przez Producenta i wszelka odpowiedzialność Senetic S.A. z przedmiotowego tytułu jest wyłączona.

 

§ 13

Wypowiedzenie Umowy przez Senetic S.A.

 

1.     Senetic S.A. przysługuje prawo do jednostronnego wypowiedzenia Umowy ze skutkiem w momencie doręczenia wypowiedzenia za pomocą Systemu Komunikacji oraz wstrzymania dostępu Klienta do Usług w następujących przypadkach:

1.     nie zapłacenia przez Klienta jakiejkolwiek kwoty należnej Senetic S.A., w szczególności na podstawie wystawionych faktur;

2.     powzięcia przez Senetic S.A. informacji o niewypłacalności Klienta;

3.     istotnego naruszenia przez Klienta warunków Umowy i nieusunięcia skutków powstałego naruszenia w terminie 14 dni od dnia wezwania za pomocą Systemu Komunikacji przez Senetic S.A.;

4.     naruszenia przez Klienta przepisów antykorupcyjnych prawa polskiego oraz przepisów antykorupcyjnych, o których mowa w dokumentach publikowanych przez Producenta m. in. w: „Anti-Corruption Policy for Microsoft Representatives U.S. Foreign Corrupt Practices Act” dostępnym pod adresem strony internetowej: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.

 

§ 14

Postanowienia końcowe

 

1.     Wszelkie ewentualne spory związane z zapisami Regulaminu, Strony w pierwszym rzędzie będą rozwiązywały polubownie w drodze dwustronnych rozmów i negocjacji.

2.     Jeżeli Strony nie dojdą do porozumienia mogą skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd powszechny, właściwy miejscowo dla siedziby Senetic S.A.

Info Box
Masz pytanie?
Zadzwoń lub napisz:

+48 32 420 92 00
info at senetic dot pl
Aktualne promocje:
-15%
-50%
Zostańmy w kontakcie!
Dołącz do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami
Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.
Niepoprawny adres e-mail.
Ten adres Email jest już potwierdzony.
Ten adres Email jest jeszcze niepotwierdzony.
Dziękujemy!
Sprawdź swoją skrzynkę - otrzymasz od nas wiadomość z prośbą o potwierdzenie zapisu do newslettera.
Partnerstwa
Certyfikaty i wyróżnienia