Jest to usługa, która polega na płatnym przedłużeniu okresu gwarancji dla nowego sprzętu lub rozszerzeniu wariantu podstawowego o dodatkowe usługi gwarancyjne. W ramach usług dodatkowych klient m.in. zyskuje wsparcie ekspertów przez 7 dni w tygodniu bądź ma możliwość przedłużyć gwarancję dla sprzętu pogwarancyjnego.
Nasi eksperci bardzo chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania, pomogą również dokonać najlepszego wyboru.
Napisz do nasNaciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.