Nowoczesne rozwiązania to podstawa funkcjonowania organizacji, którym zależy na konkurencyjnej pozycji na rynku. To też spore ułatwienie dla pracowników, którzy znajdują w nich sposób na wiele codziennych problemów. Poznajcie te, które najbardziej przydają się w pracy!
Zgodnie z przeprowadzonymi dla Microsoft badaniami Ipsos MORI, aż 77% małych i średnich polskich przedsiębiorstw wykorzystujących rozwiązania chmurowe jest zdania, że przekłada się to na wyższą efektywność pracy. To, co kiedyś było nieosiągalne, jest teraz na wyciągnięcie ręki. Częste podróże i związana z nimi konieczność dostępu do danych z każdego miejsca czy telekonferencje ze współpracownikami z różnych miejsc na świecie to obecnie norma. Trend znajduje swoje potwierdzenie w liczbach – z usługi Office 365 korzysta już ponad 135 milionów użytkowników, a Windows 10 został zainstalowany już na ok. 200 milionach urządzeń komercyjnych. Aby sprostać rosnącym oczekiwaniom, Microsoft rozwija kolejne narzędzia, które zwiększają komfort pracy i pomagają w rozwoju.
Praca z każdego miejsca
Microsoft Teams to znane i coraz chętniej stosowane w polskich firmach narzędzie, które ułatwia pracę zespołową. Na świecie korzysta z niego już 329 tys. organizacji, z których aż 80 jest na liście Fortune 100. To wygodna platforma, umożliwiająca korzystanie z grup projektowych i przestrzeni dla działów, w których można przechowywać dokumenty, konwersacje i szczegóły projektów. W ramach wspierania współpracy rozwiązanie pozwala na przeprowadzanie wideokonferencji w grupach i spotkań 1:1 bez oglądania się za siebie. Dosłownie.
Dzięki sztucznej inteligencji identyfikującej rozmówcę i rozmyciu tła użytkownicy nie muszą martwić się o miejsce, w którym mogliby spokojnie przeprowadzić spotkanie. Do końca roku pojawi się też możliwość nagrywania spotkania wideo i odtwarzania wybranych fragmentów po timecodach i opisie słownym.
Współpraca na najwyższym poziomie
Sprawna praca w zespołach to klucz do sukcesu całej organizacji. Pomocnym rozwiązaniem jest wspomniany Teams, który poza tworzeniem spotkań pozwala na przygotowywanie harmonogramów wspierających optymalne delegowanie obowiązków wszystkim pracownikom. Narzędzie pozwala podzielić pracę online, aby każdy z członków zespołu mógł na bieżąco sprawdzać, co jeszcze jest do zrobienia. Może również edytować plan i zaznaczyć zamianę z inną osobą z zespołu.
Intuicyjne wyszukiwanie
Z Microsoft Search bez problemu znajdziesz wszystkie dokumenty i pliki, nie przerywając wykonywanej w danym momencie pracy. Dzięki polu wyszukiwania w widocznym miejscu, w Edge, Bing, Windows i Office w każdej chwili możesz za pomocą jednego kliknięcia odszukać potrzebne dane. Search pozwala także na wyszukiwanie np. noclegów na podróże służbowe.
Prezentacje, z których będziesz dumny
Dzięki sztucznej inteligencji w Microsoft 365 prezentacje przykują uwagę nawet najbardziej wymagającego odbiorcy. Ideast to nowa funkcja PowerPointa, która podsuwa użytkownikowi pomysły na efektowne kreacje wizualne. Dodatkowe funkcje zyska również Excel, który poza zestawieniami tabel pozwoli na dostęp do informacji o konkretnej firmie czy cen akcji. To nie wszystko – funkcja rozpoznawania obrazów ze zdjęcia lub notatek umożliwi przeniesienie danych do arkusza.
Integracja na miarę Twoich potrzeb
LinkedIn to potężne narzędzie biznesowe gromadzące informacje o firmach ze zróżnicowanych branż. Biorąc pod uwagę jego potencjał, Microsoft umożliwił połączenie konta na LinkedIn z Office 365. Dzięki temu można m.in. współtworzyć dokumenty z kontaktami ze swojej sieci w Wordzie, Excelu i PowerPoincie i wysyłać wiadomości bezpośrednio z Outlooka.
To nie wszystko
Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami Microsoft, śledź naszego bloga i portale społecznościowe, do których link znajdziesz pod artykułem. Zachęcamy też do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania. Znajdziesz ich pod nr tel. 32 420 92 20, mailem [email protected] i na stronie https://office365.senetic.pl/.
.