0

Senetic na Ecommerce Trends CEE 2018. Wsparcie, wiedza, doświadczenie

Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w XII edycji konferencji Ecommerce Trends CEE, która była poświęcona najlepszym praktykom dotyczącym rynku ecommerce i retailu w regionie CEE. Wydarzenie było świetną okazją do poznania nowych trendów i wymiany doświadczeń. Łukasz Bojar – wiceprezes Senetic – przedstawił naszą ścieżkę do stworzenia globalnego dream teamu w sprzedaży online i opowiedział, co robić, by sprawnie zorganizować ekspansję.

Konferencja Ecommerce Trends CEE odbyła się w Warszawie. Jej głównymi odbiorcami były przedsiębiorstwa działające w obszarze ecommerce oraz w tradycyjnym handlu. To szansa na poznanie najbardziej innowacyjnych trendów w branży. Praktyczna wiedza, możliwość wyjścia poza tradycyjne kanały i inspiracja do kolejnych działań to argumenty, które co roku przyciągają zarówno praktyków nowoczesnego biznesu, jak i osoby szukające nowych rozwiązań. Nie zabrakło strategii sprzedażowych na IV kwartał, polityki marżowej, logistyki, analityki cross-kanałowej czy wykorzystania sztucznej inteligencji.

Senetic był reprezentowany przez wiceprezesa Łukasza Bojara/ fot. Beata Czarnecka

Tegoroczna edycja była też doskonałą okazją, aby poznać proces globalnego rozwoju na naszym przykładzie. Łukasz Bojar – nasz wiceprezes – przybliżył proces ekspansji i opowiedział, jak w praktyce wygląda droga do globalnego biznesu, którą zaczęliśmy w 2009 roku. Od tego czasu systematycznie rozszerzamy obszar naszego działania, rozwijając spółki w 27 krajach – od Europy, przez USA, Amerykę Południową, Azję i Afrykę. Zdobyte doświadczenie pozwoliło nam wypracować szereg praktyk ułatwiających start w kolejnych krajach. Częścią z nich podzieliliśmy się na konferencji. To m.in.:

otwieranie nowych spółek za granicą:

  • wybór formy prawnej i rynku z potencjałem dla branży
  • weryfikacja wymogów formalnych dla wybranej formy prawnej (liczby i rodzaju udziałowców, reprezentacji spółki, wysokości i sposobu wpłaty kapitału zakładowego, nazwy spółki)
  • przygotowanie uwierzytelnionych i przetłumaczonych dokumentów
  • wsparcie w wyborze adresu rejestrowego spółki
  • koordynacja procesu rejestracji w urzędzie
  • wybór lokalnego biura rachunkowego, które wesprze spółkę w rozliczeniach, deklaracjach i nadaniu numeru podatkowego

organizacja logistyki:

  • organizacja globalnego łańcucha dostaw – zamówienia, obsługa magazynowa, pakowanie, kompletacja, wysyłka, zwroty
  • dostosowanie usług przewoźników do globalnego charakteru działalności
  • zintegrowanie zarządzanie opłatami celno-podatkowymi w łańcuchu dostaw
  • precyzyjna i ekspresowa wycena kosztów transportu w każde miejsce na świecie

tworzenie sklepów i stron, realizacja kampanii marketingowych:

  • Web Development – tworzenie i rozwój witryn e-commerce i narzędzi wspomagających sprzedaż
  • kreowanie obecności online – realizowanie i optymalizacja kampanii, analiza przepływu użytkowników, kosztów i wskaźnika rentowności (ROI)
  • dostęp do AX, systemu integrującego informacje nt. zachodzących w firmie procesów i ich optymalizacja
  • wykorzystanie narzędzi BI (Business Inteligence), pozwalających przekształcić dane w konkretne informacje i uzyskanie niezbędnej wiedzy biznesowej
  • realizacja kampanii marketingowych z uwzględnieniem specyfiki danego rynku (działania e-mail marketingowe oraz z obszaru social media)
  • badania UX – analiza doświadczeń użytkownika na stronie, wprowadzenie ulepszeń

zarządzanie tłumaczeniami:

  • dostęp do kompleksowego systemu zarządzania tłumaczeniami
  • obsługa wszystkich języków, włącznie z bardzo rzadkimi
  • wprowadzenie do intuicyjnego narzędzia CAT (Computer-assisted Translation)
  • dostęp do edytora kontekstowego pozwalającego na wprowadzenie zmian bezpośrednio na stronie
  • integracja dowolnej strony lub aplikacji poprzez API/CLI
  • koncentracja wszystkich treści w jednym miejscu – ułatwienie w zarządzaniu biblioteką tłumaczeń
  • elastyczność w dodawaniu do TMS tłumaczy indywidualnych oraz biur, jak i dostęp do bazy TMS

Senetic był reprezentowany przez wiceprezesa Łukasza Bojara/ fot. Beata Czarnecka

Chcesz się rozwijać? Potrzebujesz konsultacji?

Konferencja to nie jedyna okazja to wymiany informacji. Jeśli chcesz porozmawiać na temat rozwoju swojego biznesu, skonfrontować swoje pomysły i zainspirować się doświadczeniem innych, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Czekamy na Twoje pytania pod nr tel. +48 730 998 380 i mailem marketing@senetic.com. Do usłyszenia!

.

Zostańmy w kontakcie!
Dołącz do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami
Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.
Dziękujemy!
Zostałeś zapisany do naszego newslettera.
Avatar

Anna Gawron

Lubi pisać. Przygodę z technologiami zaczęła dość niepozornie – od fascynacji Nintendo 64. Gdy tylko nadarzyła się okazja, by dzielić się nowinkami technologicznymi, nie mogła odmówić. Współtworząc profesjonalną przestrzeń do informowania o tym, co ważne i ciekawe, analizuje dziesiątki materiałów, by wybrać te, które zainteresują użytkownika. Specjalizuje się w tematyce bezpieczeństwa i technologii użytkowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.