Microsoft zaczyna październik od dobrych wiadomości. Właśnie zaprezentował odświeżoną gamę produktów Office Home & Business przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Licencja wieczysta zyska nowe funkcjonalności, które dotychczas były znane jedynie z wersji subskrypcyjnej Office 365.
– Nowe wersje wyraźnie wskazują kierunek, w którym podąża Microsoft. Stawiając na bezpieczeństwo aplikacji oraz ciągłe udoskonalenia graficzne i wizualne, znacznie usprawnia codzienne działania. Wpływa na to również uproszczona współpraca w zespołach i grupach – przesyłanie informacji, oznaczanie osób odpowiedzialnych za konkretne działania i integracja między aplikacjami – podkreśla Jacek Kotynia, Software Business Unit Manager w Senetic.
W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, integralność, a także możliwość korzystania ze wszystkich dostępnych funkcjonalności, Microsoft wymaga posiadania najnowszego systemu operacyjnego Windows 10 lub Mac OS 10.12 (albo nowszego). W zakresie wymogów dotyczących samego sprzętu niezbędny jest dostęp do łącza internetowego (pobranie i aktywacja), posiadanie bezpłatnego konta Microsoft, procesor 1.6 lub mocniejszy, 2 GB RAM dla wersji 32 bit, 4 GB dla wersji 64 bit, miejsce na dysku twardym (dla Windows 10 – 4 GB, dla Mac OS – 10 GB).
Kupując Office Home and Business 2019, zyskujemy dostęp do najpopularniejszych aplikacji w najnowszym wydaniu, niezbędnych do codziennej pracy: Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote. Każda z nich posiada wiele nowych możliwości i funkcji, między innymi:
Word:
- Translator – pozwala w łatwy sposób skorzystać z możliwości przetłumaczenia na dowolny język (znajdujący się wśród listy wspieranych języków)
- dodatkowe funkcje wspierające naukę – narzędzie ułatwiające życie m.in. uczniom, umożliwiające np. zmianę tekstu na mowę
- Focus mode – funkcja upraszczająca pracę na konkretnym dokumencie, który generujemy – pozwala schować wszelkie dodatkowe aktywności
Excel:
- Timeline – umożliwia wygenerowanie serii zdarzeń w kolejności chronologicznej
- Funnel Charts i 2D maps – funkcja pozwalająca na skalowanie elementów prezentacji, dodatkowo może transferować dane geograficzne do wizualizacji wraz z mapami 2D
Power Point:
- Morph/Zoom/3D- możliwość pracy z wykorzystaniem pióra cyfrowego, tworzenie dynamicznych prezentacji, dodawanie obiektów 3D
Outlook:
- ten sam widok na każdym urządzeniu – szybki i łatwy podgląd dla najważniejszych maili, grup
- możliwość zarządzania rezerwacjami dla podróżujących i oczekujących dostaw dzięki dodatkowym zakładkom i integracji z kalendarzem
- wzmianki – dla wielu użytkowników będzie to ulubiona funkcja, znana z Office 365 – generując wiadomość, w której chcemy wskazać osobę odpowiedzialną za daną cześć projektu, wystarczy dodać „@…. ” i wpisać osobę z listy kontaktów – zostanie dodana i podświetlona w dolnej części wiadomości
Wersja Pro dodatkowo posiada Licencje Access i Publisher (dostępne jedynie na PC). W nowych wydaniach znajdzie się również wiele dodatkowych funkcji, jak np.:
- Icons – biblioteka profesjonalnych, wysokiej rozdzielczości ikon, dzięki którym generowane dokumenty zyskają lepszy efekt wizualny
- czarne tło – zmiana kolorystyki dla aplikacji Word, Excel, PowerPoint, Outlook i OneNote, która jest przydatna zwłaszcza przy dłuższej pracy ze względu na mniejsze obciążenie dla oczu
– Office Home and Business 2019 i Office Professional 2019 występują w jednej wersji dla najpopularniejszych systemów operacyjnych – Windows i Mac OS. Sprawdzą się u użytkowników, którzy nie są przekonani do usługi subskrypcyjnej, ale chcą korzystać z najnowszego oprogramowania, wspierającego ekrany dotykowe czy pracę z piórem cyfrowym – zaznacza Jacek Kotynia.
Korzystne ceny, fachowe wsparcie
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej nt. nowych pakietów, skontaktuj się z naszymi specjalistami. Czekają na Ciebie pod nr tel. +48 32 420 92 11 i mailem [email protected].
Zachęcamy też do skorzystania z naszej akcji, w której produkt będzie dostępny w zestawie z 10% rabatem. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://www.senetic.pl/small-business-promocja/.