0

Office Home & Business 2019 i Office Professional 2019. Microsoft odkrywa karty

Microsoft zaczyna październik od dobrych wiadomości. Właśnie zaprezentował odświeżoną gamę produktów Office Home & Business przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw. Licencja wieczysta zyska nowe funkcjonalności, które dotychczas były znane jedynie z wersji subskrypcyjnej Office 365.

– Nowe wersje wyraźnie wskazują kierunek, w którym podąża Microsoft. Stawiając na bezpieczeństwo aplikacji oraz ciągłe udoskonalenia graficzne i wizualne, znacznie usprawnia codzienne działania. Wpływa na to również uproszczona współpraca w zespołach i grupach – przesyłanie informacji, oznaczanie osób odpowiedzialnych za konkretne działania i integracja między aplikacjami – podkreśla Jacek Kotynia, Software Business Unit Manager w Senetic.

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników, integralność, a także możliwość korzystania ze wszystkich dostępnych funkcjonalności, Microsoft wymaga posiadania najnowszego systemu operacyjnego Windows 10 lub Mac OS 10.12 (albo nowszego). W zakresie wymogów dotyczących samego sprzętu niezbędny jest dostęp do łącza internetowego (pobranie i aktywacja), posiadanie bezpłatnego konta Microsoft, procesor 1.6 lub mocniejszy, 2 GB RAM dla wersji 32 bit, 4 GB dla wersji 64 bit, miejsce na dysku twardym (dla Windows 10 – 4 GB, dla Mac OS – 10 GB).

Kupując Office Home and Business 2019, zyskujemy dostęp do najpopularniejszych aplikacji w najnowszym wydaniu, niezbędnych do codziennej pracy: Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote. Każda z nich posiada wiele nowych możliwości i funkcji, między innymi:

Word:

  • Translator – pozwala w łatwy sposób skorzystać z możliwości przetłumaczenia na dowolny język (znajdujący się wśród listy wspieranych języków)
  • dodatkowe funkcje wspierające naukę – narzędzie ułatwiające życie m.in. uczniom, umożliwiające np. zmianę tekstu na mowę
  • Focus mode – funkcja upraszczająca pracę na konkretnym dokumencie, który generujemy – pozwala schować wszelkie dodatkowe aktywności

Excel:

  • Timeline – umożliwia wygenerowanie serii zdarzeń w kolejności chronologicznej
  • Funnel Charts i 2D maps – funkcja pozwalająca na skalowanie elementów prezentacji, dodatkowo może transferować dane geograficzne do wizualizacji wraz z mapami 2D

Power Point:

  • Morph/Zoom/3D- możliwość pracy z wykorzystaniem pióra cyfrowego, tworzenie dynamicznych prezentacji, dodawanie obiektów 3D

Outlook:

  • ten sam widok na każdym urządzeniu – szybki i łatwy podgląd dla najważniejszych maili, grup
  • możliwość zarządzania rezerwacjami dla podróżujących i oczekujących dostaw dzięki dodatkowym zakładkom i integracji z kalendarzem
  • wzmianki – dla wielu użytkowników będzie to ulubiona funkcja, znana z Office 365 – generując wiadomość, w której chcemy wskazać osobę odpowiedzialną za daną cześć projektu, wystarczy dodać „@…. ” i wpisać osobę z listy kontaktów – zostanie dodana i podświetlona w dolnej części wiadomości

Wersja Pro dodatkowo posiada Licencje Access i Publisher (dostępne jedynie na PC). W nowych wydaniach znajdzie się również wiele dodatkowych funkcji, jak np.:

  • Icons – biblioteka profesjonalnych, wysokiej rozdzielczości ikon, dzięki którym generowane dokumenty zyskają lepszy efekt wizualny
  • czarne tło – zmiana kolorystyki dla aplikacji Word, Excel, PowerPoint, Outlook i OneNote, która jest przydatna zwłaszcza przy dłuższej pracy ze względu na mniejsze obciążenie dla oczu

Jacek Kotynia, Software Business Unit Manager w Senetic.– Office Home and Business 2019 i Office Professional 2019 występują w jednej wersji dla najpopularniejszych systemów operacyjnych – Windows i Mac OS. Sprawdzą się u użytkowników, którzy nie są przekonani do usługi subskrypcyjnej, ale chcą korzystać z najnowszego oprogramowania, wspierającego ekrany dotykowe czy pracę z piórem cyfrowym – zaznacza Jacek Kotynia.

Korzystne ceny, fachowe wsparcie

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej nt. nowych pakietów, skontaktuj się z naszymi specjalistami. Czekają na Ciebie pod nr tel. +48 32 420 92 11 i mailem [email protected].

Zachęcamy też do skorzystania z naszej akcji, w której produkt będzie dostępny w zestawie z 10% rabatem. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://www.senetic.pl/small-business-promocja/.






    Chcesz wiedzieć więcej?

    Zostaw numer kontaktowy i/lub adres e-mail, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania

    Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują sie w polityce prywatności

    Avatar

    Anna Gawron

    Lubi pisać. Przygodę z technologiami zaczęła dość niepozornie – od fascynacji Nintendo 64. Gdy tylko nadarzyła się okazja, by dzielić się nowinkami technologicznymi, nie mogła odmówić. Współtworząc profesjonalną przestrzeń do informowania o tym, co ważne i ciekawe, analizuje dziesiątki materiałów, by wybrać te, które zainteresują użytkownika. Specjalizuje się w tematyce bezpieczeństwa i technologii użytkowych.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.