Prowadzenie biznesu wymaga podejmowania trafnych decyzji, często pod presją czasu. Bez dostępu do usystematyzowanych informacji trudno o trafną analizę, dlatego warto korzystać z rozwiązań, które ją umożliwiają. Poznajcie Dynamics for Sales!
Wybór odpowiedniego narzędzia nie jest łatwy, bo na rynku jest wiele programów ERP i CRM. Decyzja zależy od potrzeb, budżetu i wymaganych funkcji. Jakiś czas temu sami staliśmy przed takim wyborem i postawiliśmy na Dynamics for Sales, który jest częścią systemu ERP – Dynamics 365 i łączy w sobie system CRM oraz narzędzie modułu Handel.
Możliwości Dynamics for Sales
- Obsługa leadów i szans na sprzedaż
- Tworzenie list marketingowych i kampanii
- Tworzenie ofert, zamówień i faktur
- Obsługa targetów i działań dla pracowników
- Hierarchia produktów i ich polityki
- Gamification i Social Engagement
- Integracja z LinkedIn Sales Navigator
- Analityka i dashboard
Jak to działa w praktyce?
Dzięki możliwościom adaptacyjnym systemu klient może w pełni dostosować program do swoich procesów. Dynamics na podstawie zbioru danych proponuje konkretne działania, co ułatwia podejmowanie właściwych decyzji. Umożliwia też dostęp do aplikacji zewnętrznych, które zapewniają więcej możliwości bez konieczności inwestowania sporych nakładów finansowych. Co więcej, integracja z platformą LinkedIn Sales Navigator pozwala na budowanie lejka sprzedażowego.
Poznaj szczegóły!
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem Dynamics for Sales w swoim środowisku, zajrzyj na https://office365.senetic.pl/dynamics-crm/! Zadzwoń (32 420 92 20), napisz ([email protected]) – porozmawiajmy. Wspólnie znajdziemy optymalne rozwiązanie!
.