2

Office 365 to nie wszystko. Zyskaj wsparcie 24/7 w Senetic!

O Office 365 rozmawiamy z Wami codziennie. Każdego dnia potwierdzacie, że to potężne narzędzie biznesowe, pozwalające działać sprawniej niż kiedykolwiek wcześniej. Właśnie z myślą o niezawodnym działaniu stworzyliśmy nowość, którą przedstawiliśmy Wam podczas dzisiejszego webinarium. Profesjonalne wsparcie – bo o nim mowa – pozwoli Wam działać jeszcze efektywniej i wykorzystywać jeszcze więcej możliwości Office 365.

Office 365 jest sprawdza się w firmach na całym świecie. Jest wykorzystywany zarówno przez małe i średnie organizacje, jak i rozbudowane korporacje z lokalizacjami w różnych krajach. Bazując na Waszych potrzebach, jak i własnym doświadczeniu (sami posiadamy kilkanaście zagranicznych spółek), stworzyliśmy rozwiązanie zapewniające niezawodne, szybkie działanie i pozwalające wyeliminować ryzyko przestojów.

Nasze wsparcie techniczne jest dostosowane do zróżnicowanych potrzeb, niezależnie od wybranego planu. Pozwala skupić się na rozwoju biznesu, zostawiając problemy techniczne tym, którzy uporają się z nimi najszybciej – ekspertom. To też pewność wykorzystania 100% możliwości Office 365.

Poziomy wsparcia

Support jest podzielony na wersje Standard i Advanced. Pierwsza z nich sprawdzi się w organizacjach chcących dowiedzieć się, jak rozwiązać problem, na który natrafili, ale realizacją zajmą się same, druga – w firmach oczekujących pełnego rozwiązania problemu – od konsultacji po realizację. Poniżej przedstawiamy podstawowe różnice między nimi.

.

Standard Advanced
Wsparcie 8×5 (w dni robocze, przez 8 godzin) Nielimitowane wsparcie 24x7x365 (cały rok)
Czas reakcji na zgłoszenie to 4 h w dni robocze, w godzinach 8-17 Czas reakcji na zgłoszenie to 4 h, przez całą dobę
Dostęp do ekspertów Office 365 w godzinach roboczych Stały dostęp do ekspertów Office 365
Telefon i mail supportowy Telefon i mail supportowy
Dostęp do zdalnego supportu Dedykowany opiekun TAM (Technical Account Manager)
Podstawowa pomoc w konfiguracji usług Zarządzanie i administracja usługami
Webinary poświęcone nowym funkcjom Office 365 Webinary poświęcone nowym funkcjom Office 365
Konsulting, doradztwo w zakresie zarządzania użytkownikami, usługą Exchange Online i Skype for Business Online

Szczegóły

To Wy zainspirowaliście nas do stworzenia programu wsparcia i to Wam ma służyć. Nie raz zdarzyło się, że nasi klienci w krytycznym dla firmy momencie musieli skontaktować się z ekspertem i nie zawsze były to godziny robocze. Z naszym supportem możecie korzystać z Office 365 bez ograniczeń, a w razie jakichkolwiek problemów skontaktować się ze specjalistą, który pomoże Wam je rozwiązać. Aby poznać szczegółowe informacje i ceny, zapraszamy na https://office365.senetic.pl/wsparcie-techniczne/.

.

Zostańmy w kontakcie!
Dołącz do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami
Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.
Dziękujemy!
Zostałeś zapisany do naszego newslettera.
Avatar

Anna Gawron

Lubi pisać. Przygodę z technologiami zaczęła dość niepozornie – od fascynacji Nintendo 64. Gdy tylko nadarzyła się okazja, by dzielić się nowinkami technologicznymi, nie mogła odmówić. Współtworząc profesjonalną przestrzeń do informowania o tym, co ważne i ciekawe, analizuje dziesiątki materiałów, by wybrać te, które zainteresują użytkownika. Specjalizuje się w tematyce bezpieczeństwa i technologii użytkowych.

Liczba komentarzy: 2

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.