0

Project Online – wszystkie zadania zawsze pod kontrolą

Project Online/ MicrosoftSprawne zarządzanie zadaniami to klucz do płynnej współpracy w zespole. Z Microsoft Project Online efektywna organizacja projektów jest wyjątkowo prosta! Rozwiązanie pozwala koordynować przebieg zadań, redukować czynniki ryzyka i podnosi intuicyjność działań.

Project Online jest dostępny w trzech wersjach – Essentials, Professional i Premium. Aby dobrać optymalny plan, warto wziąć pod uwagę rolę użytkownika w grupie i jego potrzeby. Wersje są zróżnicowane pod względem funkcjonalności i kosztów. O szczegółach dotyczących rozwiązania opowiada Karolina Król, nasza specjalistka od rozwiązań chmurowych Microsoft.

Jeżeli członkowi grupy nie zależy na tworzeniu projektów i skupia się głównie na raportowaniu postępu przydzielonych zadań i śledzeniu zachodzących zmian, najkorzystniejszym wyborem będzie plan najniższy – Project Online Essentials (moduł dodatku dla członków zespołów projektów).

Project Online Essentials

  • aktualizowanie zadań
  • wprowadzanie grafików
  • współpraca zespołu
  • synchronizacja zadań programu SharePoint

Członkowie grupy, którzy muszą mieć uprawnienia do tworzenia projektów (kierownicy projektów) powinni zainteresować się wersją Project Online Premium lub Professional. W ramach tych planów użytkownicy mogą pobrać aplikację Project do zainstalowania lokalnie na urządzeniu.

Project Online Professional

  • funkcje z Project Online Essentials
  • pełna aplikacja Project
  • harmonogramy
  • raporty i analizy

Project Online Premium

  • funkcje z Project Online Essentials
  • portfele projektów
  • zarządzanie potrzebami
  • planowanie zasobów

Bardzo przydatną funkcją rozwiązania Project Online w wersji Premium jest możliwość wglądu w zagregowane dane informujące np. o statusie pracowników. Dzięki temu kierownik projektu może na bieżąco sprawdzać czy danemu pracownikowi można przypisać więcej zadań.

Szczegóły

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej nt. rozwiązania Project Online, zapraszamy na https://office365.senetic.pl/. Nasi specjaliści chętnie pomogą Wam wybrać odpowiednie rozwiązanie. Są dostępni pod nr tel. 32 420 92 20 i mailem office365@senetic.pl.

.

Zostańmy w kontakcie!
Dołącz do naszego newslettera i bądź zawsze na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami
Naciskając „Zapisz się” wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na podany adres e-mail. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Senetic SA z siedzibą w ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, Polska. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.
Dziękujemy!
Zostałeś zapisany do naszego newslettera.
Avatar

Anna Gawron

Lubi pisać. Przygodę z technologiami zaczęła dość niepozornie – od fascynacji Nintendo 64. Gdy tylko nadarzyła się okazja, by dzielić się nowinkami technologicznymi, nie mogła odmówić. Współtworząc profesjonalną przestrzeń do informowania o tym, co ważne i ciekawe, analizuje dziesiątki materiałów, by wybrać te, które zainteresują użytkownika. Specjalizuje się w tematyce bezpieczeństwa i technologii użytkowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.