1 grudnia Microsoft rozpoczął udostępnianie aplikacji Access w ramach usługi Office 365 w planach Business i Business Premium. Dotychczas Access był dostępny dla użytkowników, którzy wybrali plan Pro Plus lub Enterprise E3.
Access umożliwia łatwe tworzenie baz danych, a także tworzenie aplikacji baz danych opartych na przeglądarce, co wpływa na jeszcze sprawniejsze zarządzanie firmą. Dane mogą być automatycznie zapisywane w bazie SQL, dzięki czemu są bezpieczniejsze, a także można jest szybko i łatwo udostępnić współpracownikom. Aplikacja oferuje możliwość skorzystania z gotowych szablonów, a także pozwala na stworzenie własnych. Access wyróżnia się przejrzystym interfejsem oraz łatwą, intuicyjną obsługą.
Udostępnianie Access użytkowników planów Business i Business Premium rozpoczęło się 1 grudnia, jednak aplikacja mogła się jeszcze nie pojawić u wszystkich osób korzystających z powyższych planów. Microsoft poinformował, że w styczniu 2017 roku aplikacja będzie dostępna u każdego subskrybenta Business i Business Premium.
Plany Office 365
Wszystkie plany Office 365 można poznać i porównać tutaj. Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego 32 420 92 20 lub mailowego [email protected] z naszym zespołem rozwiązań chmurowych Microsoft, który odpowie na wszystkie pytania i pomoże dobrać odpowiedni plan.