Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom użytkowników, marka Allied Telesis zaprezentowała zaktualizowaną ofertę systemu wsparcia technicznego Net.Cover.
Net.Cover jest kompleksowym, zaawansowanym systemem wsparcia technicznego, oferującym pomoc użytkownikom urządzeń Allied Telesis nawet przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, w zależności od wybranego pakietu.
Pakiety wsparcia technicznego Net.Cover są rozwiązaniem dostosowanym do potrzeb klientów. Szeroka oferta sprawia, że mogą z nich korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i duże przedsiębiorstwa. W ostatnim czasie marka Allied Telesis zaktualizowała ofertę Net.Cover, zapewniając użytkownikom sprzętu AT jeszcze więcej możliwości i zarazem korzyści. Klienci, którzy posiadają starszy typ gwarancji, mogą je zaktualizować bezpłatnie.
Dostępne dotychczas pakiety przeszły znaczące zmiany, tym samym Net.Cover Basic został podzielony na Net.Cover Premium i Net.Cover Software. Pakiet Net.Cover Advanced został wzbogacony o większe możliwości. Dla wymagających użytkowników powstał specjalny serwis Net.Cover Elite.
Pakiety:
Gwarancja producenta | Net.Cover Software | Net. Cover Premium | Net.Cover Advanced | Net.Cover Elite | |
Dostępność centrum pomocy technicznej (godziny) | pierwsze 90 dni 12 x 5 | pierwsze 90 dni 12 x 5 | 12 x 5 | 24 x 5 | 24 x 7 |
Dostęp do aktualizacji oprogramowani | pierwsze 90 dni 12 x 5 | bez limitu | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
Wymiana sprzętu | w ciągu 60 dni | – | w ciągu 60 dni | wysyłka następnego dnia roboczego | wysyłka następnego dnia roboczego |
Z pełną ofertą zaktualizowanych pakietów Net.Cover zapoznać się można na stronie senetic.pl. Nasi specjaliści pomogą w wyborze rozwiązania, które będzie spełniało indywidualne oczekiwania odbiorców. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego +48 32 420 92 40 i mailowego [email protected].