Kolejna dobra informacja. Jako jedna z nielicznych firm możemy pochwalić się wyższym poziomem partnerstwa z Microsoft w ramach programu Cloud Solution Provider. Nowy etap współpracy pozwoli nam kompleksowo spełniać oczekiwania klientów i zadbać o wsparcie.
Poziom Direct Partner stawia nas na uprzywilejowanej pozycji, co ma bezpośredni wpływ na oferowane klientom rozwiązania chmurowe i tworzenie długofalowej relacji. W ramach programu oferujemy m.in. usługi Office 365, Microsoft Azure, Dynamics CRM Online, Enterprise Mobility Suite, Visio, Project czy Intune.
Komfort i intuicyjne zarządzanie
– Dla klienta to przede wszystkim wygoda, przejrzystość i szybkość w dostarczaniu rozwiązań. Wystarczy kilka kliknięć myszą, kilka minut, żeby – przykładowo – dodać kolejną licencję dla nowego pracownika. Dla porównania – w kanale OPEN proces ten trwał ok. 24 h. Dużym atutem jest również forma rozliczenia, ponieważ klient na początku miesiąca otrzymuje jedną fakturę z rozpisanymi usługami (także od innych producentów) – tłumaczy Konrad Nieboj, nasz Microsoft Cloud Team Leader.
Rozwój i wsparcie
Kluczowe partnerstwo pozwala naszym klientom na optymalizację procesów biznesowych. Zapewnia im łatwe i szybkie dodawanie kolejnych licencji oraz elastyczny i w pełni bezpieczny system zarządzania. To także wyjątkowo korzystne ceny, profesjonalna pomoc techniczna i szereg nowych usług – migracji poczty, wdrożeń czy szkoleń.
Szeroka oferta
To jednak nie wszystko. Kolejnym etapem działań w obszarze cloud będzie rozwinięcie oferty o innych producentów oraz proponowanie jej za granicą. Aby zapoznać się z dostępnymi usługami i skorzystać z profesjonalnej pomocy naszych specjalistów, zapraszamy na www.senetic.pl. Na stronie www.office365.senetic.pl znajdziesz szczegółowe informacje nt. pakietów Office, sprzedawanych w ramach programu CSP. Zachęcamy również do skontaktowania się z naszym zespołem pod nr tel. +48 32 420 92 11 lub e-mailem [email protected].