Do zestawu aplikacji Office 365 już wkrótce dołączy Planner. Nowe narzędzie usprawnia organizację pracy, podnosząc efektywność całego zespołu. Będzie dostępne dla subskrybentów planów Enterprise E1–E5, Business Essentials, Premium i Education.
– Planner to nowe podejście do planowania i prowadzenia projektów. Nie zastąpi funkcjonalności dostępnych w Project, który przy synchronizacji z witrynami Sharepoint stanowi doskonałe, zaawansowane narzędzie do zarządzania, ale dla organizacji potrzebujących mniej rozbudowanych właściwości, jak tworzenie zadań, przydzielanie osób za nie odpowiedzialnych oraz śledzenie terminowości wykonywania planu, stanowi doskonały komponent Office 365 – tłumaczy Konrad Nieboj, nasz Microsoft Cloud Team Leader.
Planner udostępnia czytelną wizualizację podziału zadań w grupie. Każdy z użytkowników może uczestniczyć w kilku projektach, korzystając z przejrzystego panelu prezentującego je wszystkie. Przyjazny interfejs – poza planowaniem zadań i podziałem obowiązków – pozwala na wyznaczanie zsynchronizowanych z kalendarzem terminów. Umożliwia też współdzielenie plików. Właściwą hierarchię zadań ułatwia przypisanie im odpowiednich kolorów. W ramach Plannera zadania dzielone są na kolumny, tablice i karty. Użytkownicy mogą korzystać z wewnętrznego czatu. Mają też dostęp do postępu prac nad przydzielonymi taskami.
Nowe narzędzie Microsoftu aktywuje się automatycznie i nie wymaga ingerencji użytkownika. Producent zapowiada, że będzie w pełni dostępne jeszcze w tym kwartale. W razie pytań, zachęcamy do skontaktowania się z naszymi specjalistami na czacie na https://office365.senetic.pl/. Możesz też napisać maila ([email protected]) lub zadzwonić (+48 32 420 92 15).
Czym różni się Microsoft Planner od aplikacji Microsoft Project w kontekście zarządzania projektami? Greeting : IT Telkom