Samsung poinformował o wprowadzeniu do oferty aplikacji systemowej do diagnostyki usterek w drukarkach. Rozwiązanie SPDS (Smart Printer Diagnostic System) udziela wskazówek w formie graficznej i wideo, błyskawicznie wykrywając i eliminując wszelkie nieprawidłowości. To przydatne zwłaszcza dla zwykłych użytkowników, którym samodzielna naprawa mogłaby przysporzyć sporo problemów. Szeroki wybór drukarek Samsung dostępny jest w naszej ofercie.
Dzięki przystępnej formie wskazówek SPDS standaryzuje jakość usług IT, niezależnie od miejsca, w którym przebywa użytkownik. Klienci zyskują dostęp do szerokiej bazy instrukcji serwisowych, informacji technicznych, materiałów edukacyjnych i zawiadomień.
Odbierając na urządzeniu mobilnym komunikat o błędzie, użytkownik automatycznie otrzymuje identyfikację i usterki i wskazówki dotyczące tego, jak krok po kroku rozwiązać dany problem. Ogranicza to koszty i czas, jakie są wymagane w przypadku wzywania serwisu i korzystania z profesjonalnej obsługi technicznej.
Rozwiązanie spotkało się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem. Jest chwalone m.in. za ujednolicenie nierównego poziomu obsługi, wynikającego z różnych przyczyn – od braku fachowej wiedzy po niewystarczające doświadczenie.
Aplikację można pobrać z Google Play i Galaxy Apps. By uzyskać dostęp do serwera SPDS wymagana jest zgoda Samsung Electronics.