29 kwietnia w Katowicach przeprowadziliśmy szkolenie „Office 365 – Twoje nowoczesne wirtualne biuro”. Wydarzenie spotkało się z tak pozytywnym przyjęciem, że w maju odbędzie się kolejne, tym razem we Wrocławiu.
Szkolenie było okazją do zapoznania się ze szczegółami nt. funkcjonalności Office 365 pomagających w prowadzeniu efektywnego biznesu. Poruszyliśmy na nim kwestię dostępu do intuicyjnych narzędzi komunikacyjnych z dowolnego miejsca i urządzenia, który obecnie jest warunkiem koniecznym w prowadzeniu rozwojowej organizacji. Przedstawiliśmy również zalety nowoczesnej poczty Exchange Online oraz komunikatora Lync służącego do połączeń głosowych i wideokonferencji.
Omówiliśmy także dostępne z dowolnego urządzenia kalendarze, którymi można się dzielić zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Pamiętając o tym, jak ważne w prowadzeniu biznesu są dokumenty, przedstawiliśmy zalety Sharepoint Online, pozwalającego na pracę z nimi w czasie rzeczywistym, udostępnianie ich i współdzielenie, bez obawy o utratę własnej wersji pliku. Poruszyliśmy też możliwości pakietu Office w chmurze.
Każdy z uczestników miał do dyspozycji stanowisko komputerowe. Otrzymał też dostęp do specjalnej wersji próbnej na 25 użytkowników do własnych testów.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za przybycie i zapraszamy na kolejne szkolenie. Szczegóły już wkrótce!