W ostatni wtorek, wspólnie z firmą Microsoft zorganizowaliśmy konferencję „Microsoft dla biznesu”. Jej celem było przedstawienie efektywnych rozwiązań dla średnich i małych przedsiębiorstw, m.in. Microsoft Office 365 oraz Microsoft Azure.
Podczas konferencji przedstawiono sposoby na skuteczne usprawnienie komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi za pomocą usług Outlook, Lync Online czy SharePoint.
Pakiet Office 365 łączy w sobie funkcjonalność znanych aplikacji Office z nowoczesnymi rozwiązaniami w chmurze. Umożliwia też połączenie dostępnych komunikatorów z Outlookiem, prowadzenie wideokonferencji, udostępnianie plików i prezentacji znajdujących się w chmurze, a także odczytywanie i edytowanie dokumentów.
Microsoft Azure to zintegrowane usługi obejmujące magazyny, dane, sieci i aplikacje. Pakiet ma za zadanie ułatwić realizację większej ilości zadań w krótszym czasie. Dzięki niemu można stworzyć infrastrukturę z maszyn wirtualnych i narzędzi do zarządzania. Daje też możliwość zarządzania usługami danych SQL i NoDQL, co pozwala w pełni korzystać z wszystkich funkcji programu SQL Server w chmurze. Dostępny jest z dowolnej lokalizacji, z czego zadowolone będą osoby pracujące zdalnie lub odbywające częste podróże służbowe. Dodatkowym plusem jest abonamentowa metoda rozliczania. Cena pakietu może być rozliczana miesięcznie lub rocznie, w zależności od preferencji i budżetu firmy.
Uczestnicy podeszli do konferencji z entuzjazmem. Rozwinęła się dyskusja w grupach, gdzie eksperci rozwiewali wątpliwości przedsiębiorców. Największym zainteresowaniem cieszył się rozbudowany Outlook, który pozwala na zintegrowanie kalendarza użytkownika z kalendarzami pozostałych pracowników, a także pokazuje miejsce, z którego pracownik korzysta z poczty (możliwość identyfikacji IP z danym miejscem).
Chcesz zobaczyć, na co jeszcze go stać? Zapoznaj się z ofertą pakietów Microsoft Office 365.