Odpowiednie wdrożenie narzędzi i uporządkowanie środowiska chmurowego często wymaga specyficznych kompetencji i dobrej znajomości architektury Microsoft. Działy IT małych i średnich firm często nie mają tej wąskiej specjalizacji. Wsparciem w tym zakresie mogą służyć Partnerzy Microsoft, którzy nie tylko pośredniczą w sprzedaży licencji, ale także są znakomitym źródłem wiedzy technicznej na temat środowiska. Dowiedz się, dlaczego warto współpracować z kompetentnym partnerem w zakresie wdrożenia i uporządkowania infrastruktury Microsoft w Twojej organizacji.
Uruchomienie licencji Microsoft
Uruchomienie samych licencji Microsoft nie stwarza większych trudności i kompetentny partner Microsoft w całości realizuje ten proces po stronie klienta. – Po zaakceptowaniu oferty, aktywujemy w imieniu klientów konto w Microsoft i przesyłamy fakturę ze wszystkimi uzgodnionymi detalami – mówi Jakub Mroziński, Senior Microsoft Solutions Sales Specialist z Senetic – Po opłaceniu faktury licencje są aktywowane w ciągu 2-3 godzin. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy techniczne, nasi klienci zawsze mogą liczyć na naszą pomoc – dodaje Kuba Mroziński. Oczywiście całą procedurę poprzedza etap badania potrzeb oraz pełne wsparcie presales, do którego firma Senetic ma dedykowany, wyspecjalizowany w ofercie Microsoft zespół.
Wsparcie techniczne dla środowiska Microsoft
Dużą przewagą partnerów Microsoft jest działający lokalnie i w lokalnym języku zespół inżynierów, który jest w stanie świadczyć wsparcie techniczne. O ile uruchomienie podstawowych aplikacji (Outlook, Word, Excel) jest intuicyjne i proste, to poprawne skonfigurowanie polityk bezpieczeństwa czy narzędzi z pakietu Business Premium może już być bardziej wymagającym zadaniem. Poza konfiguracją samych narzędzi dochodzi także adopcja całej organizacji do wykorzystania potencjału tych narzędzi w sposób systemowy i uporządkowany – obsługa SharePointa, OneDrive czy wszystkich funkcjonalności Microsoft Teams. Kompetentny i doświadczony Partner pełni rolę przewodnika po tym środowisku i pomaga działom IT poprawnie wdrożyć wszystkie rozwiązania oraz wskazać scenariusze wykorzystania narzędzi dla poszczególnych działów. Senetic, jako bezpośredni, globalny Partner Microsoft posiada duży zespół inżynierów, wykwalifikowanych w poszczególnych rozwiązaniach: Microsoft 365, Azure, czy Power Automate. Bogate doświadczenie przekłada się na szeroką ofertę usług Microsoft, takich jak: konfiguracja Microsoft 365, migracja poczty, konfiguracja zaawansowanej ochrony poczty, czy konfiguracja mechanizmów bezpieczeństwa. Poza usługami w ofercie znajdują się także profesjonalne szkolenia dla organizacji, przeznaczone zarówno dla pracowników i użytkowników, jak również dla administratorów IT.
Jakub Ogłoza pracuje w firmie Senetic jako Microsoft Cloud Engineer i swoją specjalizację w tym zakresie rozwija od ponad 10 lat. – Moim codziennym zadaniem jest sprawianie, żeby środowisko Microsoft działało tak, jak oczekują tego nasi Klienci – mówi Jakub Ogłoza – Codziennie rozwiązuję problemy techniczne, od tych bardzo podstawowych, jak konfiguracja poczty po te najbardziej zaawansowane w złożonych środowiskach. Moim celem jest maksymalne uporządkowanie i uproszczenie infrastruktury oraz przekazanie naszym klientom wskazówek do administrowania nim w sposób wydajny i przede wszystkim bezpieczny. – dodaje.
Senetic regularnie organizuje także bezpłatne webinary, najczęściej jest to kilka terminów do wyboru w danej kategorii tematycznej: Microsoft Azure, sztuczna inteligencja w Azure, Microsoft Copilot czy zarządzanie bezpieczeństwem z narzędziami M365.
– Staramy się pełnić funkcję edukatora na rynku i dzielić się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w najważniejszych i najbardziej aktualnych tematach – mówi Katarzyna Król, Business Development Manager w Senetic. - Od wielu lat prowadzimy bezpłatne webinary i stale rozwijamy tę ofertę. Łączymy część teoretyczną z praktyczną, dając uczestnikom maksymalną wartość i bardzo unikalną wiedzę, w jaki sposób można samodzielnie skonfigurować środowisko w zależności od potrzeb. Staramy się pokazać pełen przekrój możliwości rozwiązań Microsoft.
SPRAWDŹ OFERTĘ BEZPŁATNYCH WEBINARÓW
Rozwój kompetencji wokół Microsoft
Partnerzy Microsoft na pierwszym miejscu stawiają swoje kompetencje i nieustannie budują know how, żeby dostarczać klientom więcej, niż oni oczekują. Microsoft wprowadził system identyfikacji kompetencji partnerów, który nazywa się Solutions Partner.
Senetic zdobył dotychczas 6 na 6 możliwych specjalizacji Solutions Partner Designations od Microsoft: Data & AI, Digital & App Innovation, Infrastructure, Business Applications, Modern Work oraz Security. Niewielu partnerów Microsoft może pochwalić się takim zakresem kompetencji i umiejętności. Komplet wszystkich sześciu specjalizacji jest obiektywną referencją unikalnej wiedzy i doświadczenia partnerów Microsoft. Kolejnym krokiem było zdobycie Advanced Specialization, w kategorii Adopition and Change Management.
Advanced Specialization pokazują najwyższy poziom kompetencji partnerów Microsoft w danych kategoriach. Specjalizację Adoption and Change Management uzyskują firmy, które posiadają szeroką wiedzę, rozległe doświadczenie i udokumentowane sukcesy w zakresie świadczenia usług adopcji i zarządzania zmianą technologiczną u swoich klientów.
Inwestycja w wiedzę i kompetencje pozwala partnerom Microsoft świadczyć usługi wdrożenia na najwyższym poziomie a klientom odkrywać pełen potencjał możliwości, do którego kluczem jest uporządkowane i dobrze skonfigurowane środowisko IT.
Wybierając partnera Microsoft do współpracy i pośrednictwa w zakupie licencji, warto zwrócić uwagę na jego możliwości wsparcia technicznego. Daje to pewność, że w przypadku problemów, nie zostaniesz z nimi sam, a otrzymasz profesjonalną i sprawną pomoc w Twoim lokalnym języku.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁ O TYM, JAK WYBRAĆ PARTNERA MICROSOFT
Jeśli chciałbyś porozmawiać o tym, jak wdrożyć zintegrowane środowisko Microsoft 365 w swojej firmie, koniecznie skontaktuj się z nami!
Zespół naszych ekspertów chętnie odpowie na Twoje pytania i pomoże wybrać najkorzystniejsze rozwiązanie:
Tel.: +48 32 420 92 45
Email: [email protected]
Zapraszamy również na naszą stronę internetową, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat produktów. Sprawdź i dowiedz się więcej: MICROSOFT 365